12 lip 2012

Oshare - czyli co w modzie piszczy


Konbanwa,
Będziemy dziś mówić o OSHARE. Nie pytać co to jest, bo każda dobrze prowadząca się maniaczka japońskiej kultury powinna, wiedzieć o tym. A teraz dla osób, które jednak nie mają smykałki do mody japońskiej.

Pojęcie:
OSHARE - moda japońska opierająca się na eleganckich dodatkach

A więc tak, podstawowe rzeczy to: futrzane gumeczki (do włosów na głowie oczywiście), torebki, buciki itd. Wszystko ma być eleganckie, trochę jak glamour. W tej modzie również chodzi o to: " chcę to wszystko, co ma ta modelka/manekin na sobie" - czyli "zapuszczamy żurawia" do gazetki i prosimy o to wszystko co ma dany obiekt na sobie lub wybieramy się na zakupy do centrum handlowego i patrzymy na wystawy. Zazwyczaj na wystawach są ładne rzeczy, więc trzeba mieć dużo kasy, aby sobie taki zestawik ubrań zakupić ;]

Japonki ogólnie lubią koroneczki, zwiewne sukieneczki, najkrótsze na świecie spódniczki, falbanki, króliczki, misiaczki, Hello Kitty i inne badziewia, które wyglądają bardzo ładnie. A na dodatek bransoletki, wisiorki, kolczyki - a tego mnóóóóstwo, że aż się człowiek pod ciężarem ugina. ^^
Ważnym elementem są też futrzane buciki:


Na dodatek te buty produkowane są w wersji letniej, czyli latanie z takim mchem na nogach w 30* upale - nie za ciekawie. Japonki ogółem mają nóżki jak kijki golfowe, więc takie wielkie monstrum na nogach, sądzę, że nie wygląda sexy. o.O Ale to moje zdanie.

Chcesz wyglądać jak japonka? Moja rada:
Niech KAWAII stanie się Twoim hasłem przewodnim, a najlepszą przyjaciółką Hello Kitty.


Sorewa dewa,

P.S. Proszę nie mylić Oshare z "oshare kei", które jest Emo i pochodzi z odległej krainy harajuku ^^ To tyle ode mnie. Zobaczymy sie za 2 tyg. ŁŁŁeeeee............. ja nie chcę, ale nadrobimy straty ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz