27 lis 2014

Więści z pałacu cesarskiego: 5 urodziny bloga, to okazja do świętowania w całym pałacu.




O czym chciałabym Wam powiedzieć.?
W sumie to trudne - 5 lat minęło jak z bicza strzelił zanim się obejrzałam. Wcześniej blog prowadziłam na Onecie, ale jak padł to szkoda mi było porzucać projekt, który z założenia miał się opierać tylko i wyłącznie na rodach dawno i obecnie panujących. Jednak po długich rozmyślaniach stwierdziłam. że o inne tematy także zahaczę. W końcu jedno z drugim jest ściśle powiązane, przeciwieństwie do nas Europejczyków.

Może zacznę od statystyki? Dane z dn. 25.11.

Wpis odbiorcówLiczba wyświetleń
Polska
 19253
Stany Zjednoczone
 1326
Niemcy
 1227
Rosja 
 805
Ukraina
 686
Francja
 557
Wielka Brytania
 431
Kanada
 412
Indie
 196
Holandia
 51

Średnia wartość odwiedzin w ciągu dnia waha się miedzy 10 a 40 osobami.
Jak widać Polacy prowadzą. Dziękuje tym 19253 osobom, które mnie odwiedziły do tej pory. Oby było Was najwięcej. Azja jest od nas tak różna, że zrozumienie jej trochę trwa. Niektóre tematy są Wam znane mniej lub bardziej. Zdaje sobie sprawę, iż niektóre tematy są jak rzeka, gdzie można by o nich pisać bez końca, ale wolałam podawać skrócona wersję. Internet jest szeroki i wiele już w nim było napisane przeze mnie jak i innych. 
Stan postów na blogu to obecnie: 517 (w tym w zarysach). Notki są także w reedycjach i poprawkach estetycznych.

Co do mojej aktywności- chciałabym pisać częściej, ale wiecie-praca i te sprawy. Po 12 h po prostu nie mam siły już myśleć. Dlatego wrzucam je nieregularnie po trzy na miesiąc. Czasem aż mi wstyd. ;)

Mam nadzieję, że nie przynudzam Wam trochę dlatego też tym optymistycznym podsumowaniem kończę swój wywód.

wasza Kagura hime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz