4 wrz 2019

Wieści z pałacu: aktualka!


Witajcie.,
Jak zawszę cieszy mnie fakt, że ze mną jesteście. Wielkie arigato ;)

 Natomiast piszę tę notkę, by poinformować Was, iż ruszyły pracę zalinkowania archiwum. 
Aktualnie dostępne, poprawione i zeedytow ane zostały lata 2011, 2012, 2013 i 2014. Muszę powiedzieć, że się znmęczyłam ^_^ Niestety pewnie jakieś posty z tych lat ominęłam, zatem musicie mi je wybaczyć. |Pojawią się w archiwum, gdy ogarnę całość. ;)

Etykiety dostaną nowe nazwy oraz zmienia swe ustawienie w szablonie. Wszystko ogarnięte zostanie po zalinkowaniu roku 2018. 
Niestety jestem zmuszona także zrezygnować z gifów. Pojawia się zatem zdjęcia, gdy będzie to wymagane. Dlatego też proszę o wyrozumiałość. Chwilowo zawieszam dawanie nowych notek. Pojawią się one jak zakończę ogólną pracę.

A teraz i tak zapraszamdo tego co już jest ;)

Pozdrawiam Was i duże buziaki  przesyłam. ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz