14 maj 2012

Mini regulamin


Jak już w poście powitalnym napisałam - główna treścią tego bloga jest: rodzina cesarska dawna i dziś. 
Do innych tematów zaliczę także religię, kulturę i in. Zaznaczam, że nie będzie tutaj pisane o pogodzie, bo wystarczy wejść w pierwszą lepszą stronę i tam to wszystko jest. 

1. Przede wszystkim prosiłabym nie pisać mi, że na stronie A widziałam/em zdanie 1-3 ze strony B lub z czegoś innego. Ludzie !! to jest Internet nie? Te treści, które tu będą - były już tak przetwarzane, że pisanie mi dosłowne, że to plagiat jest nieco... dziwne. Nie oszukujmy się. Stron jest tyle. Publikacji też - mogłabym Wam dać przykłady z 5 stron, gdzie widziałam tak samo lub identycznie napisany tekst. Ale martwić się nie będziemy, bo dosłownie nie piszę... ;)

1.a. Źródła: kochani moi, wszystkie (bez wyjątku) są podane w osobnej rubryce i przetwarzane na potrzeby tego bloga.  
1.b. Jeśli chodzi o moje źródła, to przede wszystkim używam literatury ogólno-dostepnej, lecz jeśli brak jest informacji to używam okrojona wersję tego co już było i podaje odpowiednie dane, które zamieszczę również w regulaminie, czyli tutaj.  

2. Jeśli ktoś byłby chętny mi pomagać, to zapraszam - potrzebowałabym 2-3 osoby do pomocy, które mają czas lub były by chętne przesyłać mi info., które wg. Was były by odpowiednie na tego bloga (jeśli chodzi mi o pierwotny materiał to prosiłabym o jego namiar - czyli jeśli to książka to tytuł i autora).

3. Jeśli jakiś tekst się Wam podoba i chcielibyście mieć go na własnej stronie - poproszę o kontakt. Nie chcę widzieć jakiegoś mojego tekstu bez spytania uprzedniego o takowe pozwolenie. Co niestety, ale 1 już przypadek taki miałam. Wierzcie mi - poznam.

4. Częstotliwość pisania notek: 2 razy w tygodniu np. wtorek i piątek po 3 posty dziennie. Albo z braku czasu: 3 notki w miesiącu.

5. Tematyka: różnorodna lub w jednym dziale rzeczowym.

6. To chyba wszystko na dzisiaj - treść regulaminu może się zmienić.  Akt. 14.05.12, edycja: 1.02.14

Dziękuję za wysłuchanie,
wasza Kagura-hime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz