24 lis 2020

Specjalny pałacowy news: 10 Rocznica działalności bloga!!



Dawno zapowiadane wieści. Wybaczcie, iż kazałam Wam tyle czekać, ale.... 

TO
JEST
OKRĄGŁA ROCZNICA
A dokładnie 10 
i nie wiem co mam powiedzieć ;) Tort dla Was mam.


To jest ten dzień! Dokładnie 10 lat temu ten blog powstał do życia, dokładnie 27 listopada 2010r. na onecie, a wydawało się, że minęła tylko rok. Jak ten czas szybko zleciał. Następnie na platformę bloggera w dniu 28 czerwca 2011r. i trwa po dziś dzień i mam nadzieję, że jeszcze trochę na nim pobędę mimo tych zmian wprowadzanych przez bloggera i które są koszmarne <.< .
Jak pewnie zauważyliście, na blogu wprowadziłam kosmetkę, którą chyba przewidziałam *śmiech*.

Uchylę rąbka tajemnicy i powiem parę faktów:
- na imię mi Ania;
- mieszkam w Polsce
- i nie, nigdy nie byłam w krajach, o których pisze, ale kto wie. Może kiedyś - jak wirus w koronie odejdzie a ja dorobię się fortuny na minimalnej krajowej ^^ 
- kto wie może w poprzednim wcieleniu żyłam w którymś z państw skoro mnie ciągnie do nich już od dzieciństwa, gdy pierwszym anime była Pszczółka Maja i jej pochodne.
- zanim zdecydowałam się stworzyć własny, bywałam na blogach grupowych, aby sprawdzić czy moja niechęć do pisania się zmieni. Szczerze? Nic takiego się nie stało, więc w efekcie niektóre posty zapożyczałam z innych stron, za co serdecznie przepraszam za swe lenistwo. Wybaczcie mi to. 

Ze spraw blogowych:
- blog pierwotnie miał się odnosić tylko i wyłącznie do wyższych sfer, ale stwierdziłam, że warto było go urozmaicić. A czy było warto? Sami napiszcie - jeśli macie ochotę napisać własne spostrzeżenia, pomysły albo nawet i chęć pomocy w jakiejkolwiek postaci. Pod tym postem możecie śmiało pisać.
Niektóre działy idą lepiej, na niektórych mam zastój - uzbrójcie się w cierpliwość.
- Z bloga zniknął licznik, gdyż ostatnio stwarzał problemy.
- Jeśli chciałby ktoś się włączyć do współpracy - zapraszam ;) 
- dziękuję za coraz liczniejsze komentarze a szczególnie; Sunset060, zakatolony, Dagmarze, Dominice, Monice, Agacie, Zofii, Filipowi, Bartoszowi, Piotrowi, Helenie oraz tym którzy się jeszcze pojawią, za to że jesteście tutaj i że wracacie - dziękuję z całego serca acz wiem, że w sumie nie zasługuję za Wasze komentarze.
-  dziękuję wszystkim odwiedzającym rodakom i tym, którzy mieszkają poza a także obcokrajowcom
- a teraz kilka statystyk - od samego początku istnienia bloga. Były wzloty i upadki, zawiechy i powroty a tak to się przedstawia stanem bieżącym: 

PozycjaOdwiedziny strony od przenosin z oneta
Polska
46,2 tys.
Francja
9,89 tys.
Rosja
5,83 tys.
Stany Zjednoczone
5,17 tys.
Wielka Brytania
3,04 tys.
Ukraina
2,67 tys.
Niemcy
2,58 tys.
Chiny
991
Kanada
488
Szwecja
360
Do innych zaliczę: Litwę, Hiszpanie, Indie, Irlandie, Japonie, Portugalie, Holandie, Rumunie i in z nie większym odsetkiem.


Łączna liczba wyświetleń
           84908


Łączna liczba postów                                638
w tym nieopublikowane 7 

Wielkie arigato i do zobaczenia w kolejnych wpisach ;)
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję, że jesteście.
Ania (Kagura)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz